ویدئو| کیم جونگ اون ۱۳۹ کیلویی به دنبال دارو‌های خارجی برای لاغری و سلامت

ویدئو| کیم جونگ اون ۱۳۹ کیلویی به دنبال دارو‌های خارجی برای لاغری و سلامت
کیم جونگ اون ۱۳۹ کیلویی به دنبال دارو‌های جدید برای لاغری و سلامت است. در حالی که هیچ راهی در باره اطلاع دقیق از سلامتی رهبر کره شمالی وجود ندارد، سیستم اطلاعات کره جنوبی به هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل ویدئویی و گزارش‌های داخلی تکیه کرده است.
کد خبر: ۲۹۷۷۲
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶

مقامات کره جنوبی می‌گویند کیم جونگ اون رهبر کره شمالی از همیشه چاق‌تر شده و دولتش به دنبال دارو‌های خارجی برای درمان فشار خون بالا و دیابت او است.

 به نقل از ان بی سی نیوز، به گفته برخی از نمایندگان پارلمان کره جنوبی کیم جونگ اون ۴۰ ساله، ۱۳۹ کیلوگرم وزن دارد و به گفته آژانس جاسوسی کره جنوبی (سرویس اطلاعات) سنگین‌تر از همیشه شده.

لی سئونگ کوئن و پارک سون وون از قانونگذارن کره جنوبی در نشست مشترک هفته پیش به نقل از سازمان جاسوسی (سرویس اطلاعاتی) این کشور اعلام کردند: "کیم مشکلات سلامت دارد و مقابله با دارو‌های موجود برای حل سلامتی او دشوار است".

دو نماینده کره جنوبی به نقل از سرویس اطلاعات این کشور گفتند: "ما به این نتیجه رسیدیم که مشکلات سلامتی کیم جونگ اون به دلیل استرس، سیگار و مصرف الکل زیاد است".

آنها افزودند که اگر این مشکل حل نشود او به مشکلات قلبی عروقی ارثی مبتلا می‌شود. پدر و پدربزرگ کیم نیز که سیستم کمونیستی این کشور منزوی را اداره می‌کردند، به دلیل مشکلات قلبی درگذشتند.

قانونگذاران کره جنوبی می‌گویند کیم به دنبال "دارو‌های جایگزین" است و این فرض را ایجاد می‌کند که او در شرایطی است که درمان فوری‌ای برایش وجود ندارد.

کیم جونگ اون که براساس تخمین‌های سرویس اطلاعاتی کره جنوبی حدود ۱۷۳ سانتی‌متر قد ارد، سه سال پیش حدود ۲۰ کیلو وزن کم کرد.

در آن زمان رسانه‌های دولتی کره شمالی کیم لاغر شده، را نشان دادند. موضوعی که نگرانی از وضعیت سلامت او را رقم زد. با این حال ناظران اعلام کردند که این کاهش وزن احتمالا به دلیل تغییر رژیم غذایی و بهبود فیزیک بدنی اش بوده است.

اما ویدئو‌های اخیر کیم جونگ تون را چاقتر از همیشه نشان می‌دهد.

در حالی که هیچ راهی برای افراد خارجی در باره اطلاع دقیق از سلامتی رهبر کره شمالی وجود ندارد، سیستم اطلاعات کره جنوبی برای بررسی وضعیت او به هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل ویدئویی و گزارش‌های داخلی تکیه کرده است.

سلامت کیم یکی از نگرانی‌های اصلی در خارج از این کشور است، زیرا او هنوز به شکل رسمی جانشینی را تعیین نکرده است.

از طرفی تنش‌های این کشور مجهز به سلاح هسته‌ای در حال افزایش با آمریکا و کره جنوبی است.

جزئیات بیشتر را در تصاویر گزارش ببینید.

منبع: عصر ایران

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون